Witamy na stronie Gmina Ruda-Huta   Aby odsłuchać zaznaczenie, kliknij na ikonę głośnika! Witamy na stronie Gmina Ruda-Huta GSpeech

Urząd Gminy Ruda-Huta, ul. Niepodległości 44, 22-110 Ruda-Huta. tel./fax 82 5686016, 5686033, 5686076, e-mail: sekretariat@ruda-huta.pl

bip glowna        niedowidzacy

Zapraszam do korzystania ze strony internetowej gminy Ruda-Huta.
Mam nadzieję, że zamieszczone tu informacje będą pomocne mieszkańcom, a nieznających naszej nadbużańskiej gminy zachęcą do odwiedzin.Kazimierz Smal

Wójt Gminy Ruda-Huta Kazimierz Smal

Uzyskaj elektroniczny podpis

Twój elektroniczny podpis

     Zapraszamy wszystkich zainteresowanych mieszkańców Gminy Ruda-Huta jak również mieszkańców Powiatu Chełmskiego o ubieganie się o bezpłatny podpis elektroniczny.
     Elektroniczny podpis  wydany przez  Starostwo Powiatowe w Chełmie służy do sygnowania dokumentów przesyłanych przy pomocy Elektronicznej Skrzynki Podawczej podmiotów, które uznały certyfikaty niekwalifikowane PCC, w tym do podpisywania Elektronicznych Formularzy.

Wykaz podmiotów w których można składać podpisane cyfrowo wnioski i dokumenty:
http://www.powiat.chelm.pl/katalog_e-uslug_p_1167.html

Kroki jakie trzeba podjąć aby uzyskać elektroniczny podpis:
1. Osoba zainteresowana zakłada własne konto na stronie
http://www.powiat.chelm.pl/centrum_certyfikacji/public/
przed rejestracją należy się dokładnie zapoznać z regulaminem.
2. Rejestruje się poprzez założenie konta na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Chełmie użyciu adresu e-mail oraz hasła.
3. Zaloguj się na utworzone konto podając adres e-mail i ustalone wcześniej hasło.
4. Uzupełnij dane osobowe.
5. Złóż wniosek o wydanie certyfikatu.
6. Odwiedź Starostwo Powiatowe w Chełmie w ciągu 2 tygodni od dnia rejestracji, w celu podpisania umowy oraz odebrania certyfikatu.

WAŻNE!!!

     Przy odbiorze certyfikatu potrzebny będzie ważny dokument tożsamości do identyfikacji oraz mieć ze sobą przenośną pamięć (Pendrive) lub czystą płytę CD w zależności jaką opcję wybrała osoba podczas rejestracji gdyż na nośnik zostanie wgrany certyfikat.


Jakie warunki należy spełniać aby ubiegać się o elektroniczny podpis?

1. Mieć założoną elektroniczną skrzynkę pocztową (e-mail) na którą zostanie później wysłana informacja potwierdzająca złożenie wniosku o wydanie certyfikatu potwierdzającego uzyskanie elektronicznego podpisu.
2. Dowód osobisty bądź inny dokument tożsamości który będzie potrzebny podczas wypełnienia  danych osobowych na formularzu.

     Dodatkowe informacje oraz pomoc można uzyskać w Starostwie Powiatowym w Chełmie w pok. nr 117, jak również u Krzysztofa Lewczuka specjalisty ds. wdrażania usprawnień w Urzędzie Gminy Ruda-Huta realizującego program pod nazwą „Lepszy Urząd”.

Załączniki:
PlikOpisRozmiar
Pobierz plik (ulotka.pdf)ulotka.pdf 1264 kB

Strony powiązane z samorządem i społecznością lokalną

poleska sh

oko sh

wyzyna sh

bokoryna sh

Newsletter - subskrypcja

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Urząd Gminy Ruda-Huta w celu otrzymywanie newslettera.

Akceptacja regulaminu .


Newsletter - rezygnacja



Licznik odwiedzin

2335840
Dzisiaj
Wczoraj
Tydzień
Miesiąc
Wszystkie
715
810
1525
22006
2335840

Twoje IP 46.229.168.147

przeglad wydarzen

dab bolko gmina ruda huta drzewo roku 2015 www

gminny portal mapowy 02

Elektroniczne załatwianie spraw

Profil zaufany ePUAP

empatia pm

obywatel pm

English French German Italian Portuguese Russian Spanish Ukrainian

Nr konta Urzędu Gminy Ruda-Huta

Bank Spółdzielczy SAWIN O/Ruda-Huta, nr konta: 59 8192 0002 2001 0020 0035 0001

Dla interesantów zagranicznych NR SWIFT: PL59 8192 0002 2001 0020 0035 0001POLUPLPR

Dokumenty planistyczne i strategie

str r g ps

rpp

str r g sh

Legislacja i akty prawne

rcl sh

isap sh

Oferty pracy

eures sh

PUP sh

Strona Pajacyka ZPPOrlik 2012Włodawski Obszar Funkcjonalny

Aby odsłuchać zaznaczenie, kliknij na ikonę głośnika! GSpeech